Melisakokpinar ben de hamilelikten 1 ay önce cildiyeye gitmiştim saçim azaldığı için d vitamini eksikliği çıktı 2 kutu d Vit3 verdi..çocuk düşünüyorum demiştim hatta doktora bu eksiklikle kel bile kalırsın demişti. . Bi de alopecia diye bi takviye vitamin vermişti saç için özel uretimmis hamile kalınca doğum doktoruna sordum kullanma onu dedi .. ben de tedirginim tekrar kan testi yaptırıp d vitaminine baktirayim diyorum. .