Miramom Kızlar 22 haftalık gebelikteyim idrarımı yaparken aşırı ağrım oluyor ve kesik kesik geliyor 2 hafta önce gitmiştim doktora kasım 10 da tekrar randevum o yüzden sormak istedim sizdede bu şekilde ağrı oluyor mu acaba ?
Gulsahcann Canım büyük ihtimal idrar yolu enfeksiyonu olmuşsundur belirtiler onu söylüyor idrarının rengi de koyu mu? Hamilelikte cok görülen bişey korkma doktora git tahlille bakar ve hamilelikte kullanılabilecek ilaçlar var ondan verir gecer Allahın izniyle onun dışında çamaşırını ütüleyerek kullanabilirsin bir de vajinanı sirke ile yıkayabilirsin Bi de bol su içmen lazım. Cok gecmiş olsun
Gulsahcann 20 kasımı bekleme acile gidebilirsin bunun için tahlili yaptırırsın ya da saglık ocagında doktorunu arar sorarsın ne yapayım diye