asyaninmasali Merhaba bayanlar tüp bebek yaptım.Ilk gebelik testi 12.gün sonucum 441 14.gün sonucum 1347 idi Bugün 24.gün sonic 6394 cıktı.Son adet tarihine göre 6 haftalık hamileyim.Bu değer düşük değil mi?Ikı katı ilereesi gerekmiyor muydu?Acil kadın doğum ustden keseyi gördü bebeği de göremedi 😢😢
yoyeomu12 asyaninmasali Canım hiiç korkma, öncelikle hayırlıı olsuun😍 bende kanda hamile çıktım, gittim, doktor kese görünmüyor henğz yeni gebelik olduğu için görünmemesi çok normel 2 hafta sonra gel dedi, gittim öyle gördü.
Blackkcat asyaninmasali hayırlı olsun canım aklına bunları getirme sonuç olarak kese görünmüş yakın zamanda da inşallah bebiş gözükecek🤲🏻♥️
asyaninmasali yoyeomu12 kendi doktorumla konuştum şimdi oda beta hcg 14.gunden sonra düşük ilerlemiş dedi aslında o korkuttu beni birazda 😢😢
Blackkcat asyaninmasali yani matematiğe göre var canım yani yüzde 60lık bi artış olmamış 14.günden 24.güne kadar,2günde 2katı muhabbeti var ya doktorlarında söylediği🤷🏻♀️Ama Allah büyük az artan değerleride çok gördük kesen görünmüş demek ki dış gebelik falan değil,en iyisi zamana bırakmak canım♥️7.haftada bebeği görenlerde var yani dua et Allaha sığın🤲🏻