Demetgnby_44 Kasıklarımda adet sancısı gıbı agrılar ve kasılmalar var belıme ağrı gırıyo gece özellikle cok agrım oluyo bacaklarımın agrısından hıc uyuyamıyorum damarlarım cekılıo sankı ancak bacagımı yükseğe dıkınce bıraz rahatlıyorum bu normalmı belırtı olabılır mı acaba bide bebek süreklı asagı baskı yapıo süreklı ıdrara çıkıyorum
Busrabusra123_ Demetgnby_44 aynısı bende de var canmm bende acaba doğum belirtisi mi diye düşünüyorum ama ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum da 37+5 haftaligim ben sen kaç haftaliksin