Yasmin0- kızlar 36. Haftanın içindeyiz. İlk hamileliğim ve 24 yaşındayım size sormak istediğim şey göbek deliğimde fıtık çıktı hamileliğe bağlı doktorum ıkınmakta normal doğumda zorluk çekebilirsin dedi ki bebek oynadığı zaman bile canımı acitiyor sizce normal doğum mu yoksa sezaryan mı olmalıyım ?
Deletedmom270 Yasmin0- benim belimde fıtık ve düzleşme var doktor normal önermem ters bir harekette fıtık kötü olur ömür boyu çekersin sonraki hamileliklerim çok zor geçer riske atmaya gerek yok dedi sezeryan olucam normal olacak diye sağlığımda olmayayim dedim
Seymaayahya Ben isteğe bağlı sezeryan olacağım.. hemde yarın sabah🙈 ilk oğlum da sezeryandı ama şuan 7 yaşında Aslında normal doğum olabılır belki ben yine sezeran olsun istedim..
Yasmin0- Deletedmom270 haklısın canım bana da aynı şeyi söyledi ikinci gebeliğin de fıtık daha da büyür eğer gecmezse dedi bende sezaryana yönelicem gibi görünüyor