Nurseda0408 bende 7 haftalıkken serum takmışlardı hiç bişey yiyemiyordum sudan tiksinmiştim su içince kusuyordum tuzlu kraker ye iyi geliyor kişiden kişiye değişiyor bu bulantıların nezmn gidicegide beni 3 ay bırakmadı 4. Ayımdayım hala ara ara oluyor gayet normal kadın dogum hiçbişey yapmıyor belki ilaç verir benim doktorum gerek duymamıştı çünkü her gebelikte olabilcek şeyler vucudun değişiyor bişey yiyemiyorsun die de üzülme bebiş şuan kanından besleniyor folic asit e devam