Canım ben de 6+5 im ve sol kasığım ve alt karın agrım var yani normal eğilip yerdne bişey alacakken bıcak gibi ağrı saplanıyor kalıyorum öylece..ve kaç gündür böyleyim korkuyorum ve yarın doktora gideceğim kısmetse 🤲İnşAllah iyi neticeler alırız canm ya inşAllah sadece bize öyle gelen kuruntudan ibarettir fos cıkar kuruntumuz,Allahım esrgesn yavrularımızı ve bizi🤲🤲🤲