Kimyagercim İyi akşamlar hamileliğimde 35+0 dayım..Yaklaşık 1 buçuk haftadır şiddetli bir şekilde kaşınıyorum .. artık kasıdıgım yerler yara olmaya başladı .. bu durumu yaşayan varmı .. ne gibi çözüm yolları buldunuz
azizeguneyy Kimyagercim kolestazı diye bi rahatsızlık var bu kaşıntılarınızdan hemen doktorunuza haber vermelisiniz
Suveydaa Kimyagercim malesef ilk aylarımda başladı ve doğumdan iki ay sonra geçti gitmediğim doktor bölüm kalmadı nafile 🤦🏼♀️ Yara izlerim hala duruyor kan içinde kalıyordum uyuyamıyordum hiç, umarım en yakın zamanda geçer
Simgeeee Kimyagercim canım benim de bi dönem öyle oldu limon sürüyordum biraz hafifletiyor sızlatıyor ama kasınmaktan iyidir 😂
Kimyagercim azizeguneyy gittim doktoruma çok şükür öyle birsey çıkmadı . İlaçta veremediler .. kasıntılarım devam ediyor ve bir çözüm bulamadım henüz
YusufMirzaAnnesi Hindistan cevizi yağı ile vücudunuzu sürekli nemlendirin. Bende çatlağı kesin dirdurmamıştı ama kaşıntıyı dindiriyordu en azından 🙂