Minica_Eylul benim ikiz canım bebeklerim nasipse Sezeryan olacağım ve Manuel’le uğraşmak biraz daha zor oluyormus iki bebek emmedigini düşünüyorum en azından sütümü sağıp veririm elektrikli daha cok vakit kalır Eger ki Sezeryan olamayacaksan ve tek bebekse hiç düşünme derim baktın sütün gelmiyor gidip esin alır ☺️😍