Cyln_21 Merhaba arkadaşlar sata göre 7+5 ama ultrasona göre 6+3 haftalık hamileyim kan pıhtılaşması olduğu için 4000 oksapar ve günlük coraspin kullanıyorum biraz önce afedersiniz akıntı ile beraber kahverengimsi leke geldi dünde doktorum düşük önleyici ilaç vermişti aranızda bu durumla karşılaşan oldu mu
Mucizebebegim3 Cyln_21 Daha once dusugunuz varmi igneyi dusuk olmadan vermiyorlar cunku..Evet bu durumu yasadm ama kalp atiiaini duydunuz mu onemli olan o🙏
Tuba_ Cyln_21 aynı durumu bende yaşadım canım hemen doktora gittim lekelenmem olunca coraspirini kesti iğneye devam ettim
Cyln_21 Mucizebebegim3 evet daha önce 2 düşüğüm oldu ve dün kalp atışını duyduk Rabbim e şükürler olsun
Mucizebebegim3 Cyln_21 Cok sukur igne ve progestani kullanmayi birakmayin ozaman .ayni durumu bende yasadim cunku ve kullaniyorm igneyide progestanida
Cyln_21 Mucizebebegim3 iğne dediğiniz kan sulandırıcı iğne mi yoksa düşük önleyici iğne mi bu arada doktorum crınone vajinal jel verdi progestan yazmadı bugün gidip yazdıracam jel içinde kullanma kılavuzında herhangi bir kan pıhtılaşma sorunu var ise kullanmayın yazıyordu
Mucizebebegim3 Cyln_21 kan sulandirici canim oncdden claxaneydi simdi bulunamiyor doktorum enoxoparine cevirdi. Benimde 2 dusugum var
Mucizebebegim3 Cyln_21 jeli ne icin vermis acaba bana oyle birsey vermedi.Pihtilasma icin sulandirici igne ve progestan bu kadar.Birde folikasit kullaniyorm iste
Cyln_21 Mucizebebegim3 jeli lekelenmem olduğu için verdi progestan istedim fitil olarak kullanmayı ama onu yazmadı
Kbra7777 evet canım bende aynı durumdayım benimde 7. haftada özelikle kabız olduğumda ki geçen hafta bile oldu sadece peçeteye gelen koyu kahve kan vardı progenex kullanıyordum iğne 5 günde bir 3 güne bir yaptık geçti bi süre sonra işte gçen hafta oldu ama doktor devam ederse gel dedi sorun olmamıştı bende kese de ya da etrafında yada bir yerde kanaması yok dedi inşallah sende de sorun olmaz.şu an 16 haftalık hamileyim :)
Cyln_21 Kbra7777 maşallah canım bende de iki gün oldu lekelenme şimdi geçti ama belim çok kötü ağrıyor 😢
Kbra7777 Cyln_21 12.haftaya kadar dikkatli ol ben temizlik bile yapmadım kan sulandırıcı sonuçta risk vardır elbet öyle düşünüyorum ilişkiyide denemedik bile hele bide lekelenme varsa dikkatli ol biraz daha bebiş büyüne kadar
Ngngng Bende coraspün ve oksapar kullanıyorum canım benim 3 haftadır kahverengi lekelenmem var hatta bi ara kana yakındı. Doktor problem yok dedi yine de düşük hapı kullanıyorum ultrasonda da çok şükür iyi görünüyo. İçte kalan eski kanı atıyo vücut diyorlar. Biraz araştırdığımda da coraspin yapıyo falan diyenler vardı. Tabi her gebelik ve vücut farklıdır doktor problem yok diyorsa dert etme. Benim doktorum bunu kafana takma her şey iyi görünüyor demişti çok şükür
Ngngng Bel ve kasık ağrısı normal yerleşme olduğu için doktorum adet olacakmış da olamıyormuş gibi hissetmen normal demişti