Esesennn 34.haftadayız ve bebek göbek deliğimi ve çevresinin yırtacak gibi baskı yapıyor, canımı çok yakıyor. Baskı yaptığı yerler sonrasında da darbe almış gibi ağrıyor. Böyle şeyler yaşayan var mı? Doktora gitmem gereken bir durum mu??
aysegul146 Esesennn vala ben 25 haftalığım bende bile o var resmen göbek deliğim yırtılacak gibi oluyor normal diyorlar senin bebeğin büyük yerş daralıyor diyedir o baskıEsesennn
MelissaEva Esesennn ayni durum bendede var cnm suan yazarken bile acayip oynuyor resmen esniyor gobek deligim yirtilicak gibi ilk febeligimde boyle olmamistim ilk gebeligimde kizdi suanda kiz ama cok farkli
Esesennn azizeguneyy yaşıyor musın sen de canım ya vallahi bugğn mahvetti beni. Keskin bir acı giriyor karnıma. Doğum sancısı kasığa girer diyorum ama böyle acı da hiç yaşamamıştım
azizeguneyy Esesennn göbek deliğime neresi denk geliyor bilmiyorum ama göbeğimin tam ortası aşırı sivri sanki oraya poposunu yaslamış gibi. adet sancısı belden girip kasıklara doğru iner korkma o sancı gelince anlarız bence
Esesennn azizeguneyy benimki de göbek deliğinin etrafında dolanıyor genelde de sağda o tarafa öyle baskı yapıyor ki normal baskı olmadığı zaöanlarda bile dokununca tenim ağrıyor sanki çarpmışım da morarma ağrısı gibi
Esesennn MelissaEva benimki erkek. Bazı günler böyle deliriyor🤣 bazı gğnler bir iki kez yapıp duruyor. Uyudu sanırım şimdi ses yok aman uyusun