Eceveannesi Kızlar gebeliğim 4 yada 5 gün dedi doktor önden gidiyor sebebi ne olabilir yani neden böyle oluyor merak ettim ilk ultrasyona girdigimde 16 hazırlandı ve ne alttan nede karnından kese falan yokdu olusmamisdi yani evde idrarda cikmisdi adet tarihinde 19 Mayıs kızlar acaba sorun olur mu önde gitmesi
Semiha89 Eceveannesi kardeşiminde önde gidiyordu 2 hafta filan ama sağlıklı doğum yaptı endişe etmeyin