Adanur Ne yaptıysak bu yeşil akıntıdan kurtulamadım. Hijyenimede okdr cok dikkat eden birisiyim çamaşırı hep beyaz giyerim ve ütülü olur. Sürekli temiz tutuyorum. Bunun temizlikle alakası olmadıgınıda gördüm artık. 3 ayrı fitil kullandım aralıklı ama yok bana mısın demedi. Bekarlığımdada vardı. 23 haftalığım ve artk akıntıdan kurtulmak istiyorum. Siz nasıl bi tedavi sonrası kurtuldunuz. Bi ilacı serumu yok mu bunun 😔
Vildann38 Adanur yok canım ben de ütülemden bile giymiyorum bazen kronikleşiyor diyorlar en son kültür yaptırdım temiz çıkınca fitil de vermedi dr 30 haftalığım 3 kere kullandm fitil
Annebebek38 Adanur cnm sırkeli şu kullan bi şişeye sirkeyle şu karışımı köy vajina bölgeni sık.sik onunla temizle başka bisey sürme benimde başıma geldi aşırı da ağrı oluyodu çok şükür öyle geçti benimki
Biryabanci1 Adanur Canım sirkeli suyla taharet almayı dene faydasını gören çok insan var 🤷🏼♀️ Sade sirke yakar ama suyla karıştırarak yapmayı dene. Bende yanma hissi oluyordu sirkeli suyla taharet aldım geçirmişti ☺️
Vildann38 Adanur evet hamile olmadığımda yoktu ama ara ara yoğunlaşıyor arada kesiliyor başından beri yanma kaşınma gibi herhangi bi sorunum olmadı sizde varmı
shrbrk bende yeni yeşil akıntıya dönüştü yaa. idrar tahlilinde yüksekte çıkmıyor. ama idrarim var tepki vermiyor geldiğine dair.agri yapıyor tuvalete gitmeyince .sizde dr aynimi
Adanur shrbrk benimde idrar enfeksiyonum temiz canım. Ama geldiğinde yapmazsam ağrı yapıyor. Zaten 3 lt kesin su içiyorum günlük oyüzden cok sık çıkıyorum idrarada
Adanur Annebebek38 yapıyorum kuzum sirkeliyide yapıyorum su ve sirke karışımı hazırladım ama yok yani
Adanur Vildann38 yanma kaşınma koku hiçbirşey yok. Sadece hafif yeşilimsi bi akıntı var günde bi kere geliyo bazen ogün gelmiyo ertesi gün geliyo. Kültüre idrardan mı bakıyorlar vajinal kültür olarak mı bakıyorlar canım
Adanur AlperNural erken doğum olur fln diye okdr korkuyorum ki arkadaslarımdada yeşil olup 40 haftada doğum yapanlar var ama insan cok korkuyo bu dönemde
AlperNural Adanur Yok yaa bow laflar bende bekarligimdada vardi ama bu kadar degildi..Hamileliyimde daha da artdi..Bazen cok yogun yewil oluyo bazen biraz az.. bide koyu sari akintim oluyo..Sebebinde bilemiyorum idrar tahlilimde temiz cikmiwdi..Wuan 41 haftaya yakinlawiyorum ama hic dogumdan tik yok..Yarin cati muaynesi icin gidicem
Adanur AlperNural Ayy inşallah bndede bi sıkıntı cıkmaz Rabbim senin yavrunuda sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah
Adanur Biryabanci1 aaahhh ajhhh hergün yapıyorum ama hcbi care bulamadım 3 ayrı fitil ama yok maalesef ki
Adanur Biryabanci1 Amin kuzum Rabbim hepimizinde yavrularını vaktinde sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻