Bilaliye7 Gulcannnnn Nazire Öztürk hakkında bi bilgim yok hep muayene ye gittiğimde kapısını dolu görüyorum sadece, ben Nazan Özdemir'e gidiyorum ve çok çok memnunum canım gayet uzun uzun bebek hakkında bilgi veriyor sohbeti, bilgilendirmesi de çok iyi. 😊
Vefas Var ben gittim memnun kalmadım kısaca hatemdeki bütün doktorlardan memnun kalmadım başka hastaneye gittim hem pahalı hatem hastanesi hem ilgisiz nefret ettim hastaneden ve doktorlarından
Gulcannnnn Vefas gercektenmi neyi hoşunuza gitmediki ben de bir defa gittim randevusuzdum alelacele bir muayene olduğu için hiçbirsey anlamadım birde bir sürü tahlil test falan istedi hafta sonu kontrolüm var yine
Vefas Gulcannnnn işte sorunda o sürekli alelacele kontrol altındasın adı üstünde özel hastane onu da geçtim ben ikiz gebeydim grip oldum gece fenalaştım kusmalar ateş ölüyorum sandım ya ama sayın doktorumu aradık die azar işittim bende bir daha gitmedim o hastaneye adım atmadım dogru düzgün bi doktor buldum gittim sankodaydı doktorum ama izmire muayehane açtı gitti inşallah birini bulursun ama ben çok çektim o hastaneden ❤️ Herkes grip oluyormuş abartıyormuşum ben ulan ikiz gebeyim ve yüksek ateşle geliyorum beni azalıcana adam gibi bana bak Gece geldi die bunların hepsi😐
Gulcannnnn Vefas Vefas hadi ya üzüldüm sizin adınıza önemli bir durum ateşli hastalik neysek sağlıkla kucağınıza almışsınız bebeğinizi bende napsam bilemedim başka birine bakmak lazım o zaman ya