Burda ne tip insanlar var yahu !!! İnsanı çileden çıkartmak için elinden geleni yapıyorlar.. Hem hakaret edip hem şikayet eden arkadaşlar siz iyi misiniz ??? Hele anneliğe siz kim oluyorsunuz da doğurcak çocuğuna acıyorum diyorsunuz ??? Bu ne hadsizliktir ??? Bu ne terbiyesizliktir !! Hele ana baba karıştırmak nedir ??? Sürekli adm adm adm etiketine eklemek nedir ?? İnsanı gerçekten delirtiyorlar bu forumda ne kadar cahil insanlar var .. yazılan yazının anlamını bile bilemeyecek kadar cahil insanlarla uğraşmak çok zor !!