Haticebirece Arkadaşlar 29 haftalık hamileyim. İki gündür karnımın yan tarafları çok fena kaşınıyor krem ve bebek yağını düzenli kullanmama rağmen bu çatlatacak olmam anlamına mı geliyor dışarıdan birşey görünmüyor ama kullandığınız kaşıntıyı giderici çatlak önleyici ne tavsiye edebilirsiniz
2354 Haticebirece canım evet bende 37+3 fena çatlıyorum ve çok kaşınıyor şakın kaşıma daha çok dağıtırsın daha çok çatlar muhtemelen çatlamaya başlıcann 🙈😬
Tugbaztrk Haticebirece kaşıntım benımde oyleydi direk kan tahlili istedi doktor ama bişi cıkmadı o yuzden krem verdı gunde bir kez sürmek şartıyla. İyi geldi şu an gece kaşıntısı dısında iyi🤦🏼♀️
Zeynepkrdmn Haticebirece aynen öyle kasıntı sonrasında inanılmaz çatlama oluyor maalesef 😑ben 9 ay boyunca doğal kakao yağı ve Hindistan cevizi yağı sürdüm 1 hafta bıraktım birsürüü çatlağım oldu kaşıntı eşliğinde.
Sghslove Kaşıntı için doktoruna bildir bir kan değerlerine baksın canım temiz çıkarsa da krem tavsiyesi istersin. Kaşıntını da rahatlatacak bir şey verir doktor. Ben kaşınıyorum dediğimde hemen kan tahlili istedi doktorum
Ezgi_Deniz Kantaron yağın varsa denesene canım. Benim de göğüs ucum ve etrafı kaşınıyordu. Onu sürünce rahatlattı beni.
Derya66 Benim kaşındı aynı o haftalarda ondan sonra bi baktım çatlamış her yerim ve dediğin gibi yağ krem sürmeme rağmen 😞 maalesef sürdüklerim çatlakları önlemedi zaten doktorum demişti çatlayacağı varsa çatlar istediğini sür diye 😶