Gamze2111 Arkadaşlar 27 28 haftalık hamileyim.Sanki bebeğim kasıklarıma tekme atıyormuş gibi hissediyorum.Daha önce hiç böyle hissetmemiştim..Sizce normal bir durum mu??
filiz08 Gamze2111 bende 27. Haftama girdim daha çok hissetmeye başladım.Sanırım tam el ayak vurma zamanalrı🙈🙈🙈resmen kasığıma çalışıyo sürekli🤣
Cisen Gamze2111 evet o haftalarda yerleri geniş geldiği için sağlam tekmeler atıyorlar. 28. Haftamda mesaneme tekmelerle uyandırıldığımı hatırlıyorum. Tualete zor koşmuştum. Şimdi 34. Haftamdayım ancak dürtebiliyor beni.😂
Ozican azizeguneyy ay sizi hep böyle şeylere normal derken buluyorum artık rutine bağlamışsınız insanları rahatlatmak için 🤩❤
azizeguneyy Ozican kız napiyim o haftalarda daha bebek dönmediği için aşağıya tekme atması normal korkma diye dedim 😂