ALeyna61
Arkadaşlar daha 28 haftalık hamıleyim ama böyle bazen cok yol yürüdüm mü cok yoruldum mu çamaşırım lop oluyor akıntı desem değil yani akıntı öyle olmaz ki su gibi ıslak
Daha oncede doğum yaptım ilk değil ama hiç yaşamadım ameliyat olmuştum ne sancım ne ağrım açıklıgım vardı nede su gelme olayı bilmediğim için soruyorum bi fikri olan varmı ?