Aslikagan Kızlar 28 haftalık hamileyim, nefesim daralıyor bebek mi baskı yapıyor acaba astım mı diye düşünürken doktora gideceğim sormak için ama astım ilaçlarım bebege zarar vermesin diye doktor kullan dese de kullanmak istemiyorum aslında, sizler napıyprsunuz kullanıyor musunuz
Edaelaayse Ah güzel kardeşim ah panikatak mı ne ankaysite mi ne banada uyladı ilk kez hergun doktora gıttım kalp kirini gecırıyorum nefesı alamıyorum die 27 haftama kadar sol göüs sırt agrısı nefes alamama carpıntı hiçbirseyın yok diolar ama var 27 de bebegın organları oluştu dedı cok düşük ilac verdı iki hafta hersey gecti rahattım ilacı bıraktım 30 haftadayım yine aynı nefessiz kalıyorum kalbim agrıyor Salı randövüm 😞
Aslikagan Edaelaayse Benim de gitmeme bir hafta var, bi gidecem bakalım allah kolaylık versin canım tek bebişlerimiz iyi olsun