Uvercinka Arkadaşlar dün bi telaşımız olduğu için o kadar çok koşturduk ki 10 km ye yakın adım atmışım, 15.000 adım görünüyor.Eve geldiğimde çok yorgundum, henüz 12 haftalığım bebeğime çok zarar vermişmidir, gelişimini engelleyecek bi durum oluşmuş mudur? Acil fikirlerinize ihtiyacım var 🙏
Annebebek38 Uvercinka sıkıntı etme cnm doktorlar yürüyüşü öneriyo zaten koşma ve anı hareket olmadıysa her hangi bi agrım kanamam yoksa rahat tut içini yinede uzan dinlen biraz
Ezgi_Deniz Hiç canını sıkma 17-18 haftalıktım orta Avrupa’ya gezmeye gittim 15 günlüğüne üstelik gündelik 20 bin adım attım. İlk günler ayaklarım ve belim biraz ağrıdı sonra tempoya vücudum alıştı. Şimdi 27 haftadayım. Ve çok şükür hiç bir sıkıntım yok 😊