Nuryldrm Merhaba kızlar nasıl gidiyor hamilelik döneminiz göbeği büyüyen oldu mu acaba benim baya büyümüşte merak ettim sizi de oylemi acaba🤔😊🌸
Prenslerinin_annesi Nuryldrm benimde baya büyüdü 3.bebegim ilk kez bu kadar büyük oldu 5 6 aylık gibi duruyo karnım
Mgtl Ayy evet benimde cikmis 😊 cok güzel bir duygu ama sabah yana dönerken biraz sıkıntı yaşıyorum ben sizde oyle misiniz 😊
Ozi__ Evet kızlar benımde gobegım çıktı ben baya farkedıyorum ☺️Bende yana dönerken batma seklınde agrı yasıyorum ama genelde sola yatmaya calısıyorum
Ozi__ Nuryldrm evet benımde çıktı 🙈 cok guzel bır duygu Allah saglıkla kucağımıza almayı nasıp etsın 🙏🏻 Batma oluyosa normal o zaman bızım canım ☺️
Nuryldrm Ohatice yaa ne güzel Benim de bi an çıktı göbeğim çıkması ayrı güzel bişey insan daha çok hissedebiliyo varlığını 😊🤰
Ohatice Ben son bir haftadır aşırı kaşık ağrısı yaşıyorum sizde de var mı bu durum? Çok sancılı geçiyor bu hafta
Prenslerinin_annesi Nuryldrm tesekkur ederim insallah sizde saglikli bi şekilde kavuşun insallah bebeginize