Busrat_ Selam kizlar tup bebekle hamileyim daha cok yeni 4+6 gunluk avokoda cok faydalimis onu yemege calistim fakat tadi gercekten cok aci bunu nasil yiyorsunuz yiyen var mi lutfen yardim
dlk_s Busrat_ yumuşamasını beklemelisin. yarısını kes ince ince yada istediğin gibi üzerine bal dök ye ben öyle yapıyordum.
Tamam Busrat_ yumuşamış alın,asla acı değil.Sert olanlar ham olanlar.limonlarıp ezip ekmeğe sürebilirsiniz,yumurta ile de çok güzel oluyor.
Hnfmtn Busrat_ merhabalar ben normalde de limon sıkarak olmuş avakado yiyordum aslında acı değil tereyağı gibi kıvamı olmalı ,siz sert ham avakado almış Olmalısınız yumuşak daha koyu renkli avakadolar olgunlaşmış oluyor ve acı olmuyor
ebusss07 Busrat_ olgunlaştığında ezerek limon tuz ve zeytinyağı ile meze yapıyorum bu halde de acı geliyorsa üzerine yoğurt koyup yiyebilirsin. Sertken acı olur bi kaç gün dışarda kalsın yumuşamasını bekle ya da yumuşamışını al
Busrat_ Esim bi 5 tane almis bieini soyduk yeriz diye bende hayimda ilk defa yicektim acikcasi eksi bir meyve bekliyordum 😀 ama dediginiz gbi bi kac gun bekleticem ustune bal da mantikli bence yada limon yogurt tuz meze seklinde olabilir olgun olmadigi sertlihinden belli zaten sert daha
Seymk Zeytinyağı sarımsak ve limonla da çok güzel oluyor. Üzerine de ceviz 😋 mutlaka olgun olmalı ama herkesin dediği gibi
Emin_e Busrat_ iyice olgunlassin, yumusasin disardan dokununca, sonra doğrayıp zeytinyagi limon ve biraz pul biber ekleyin ben boyle yiyordum sabahlari... bazen de salataya ekliyordum
Busrat_ Evet her turlusunu denicem sanirim 😀 cok sagolun simdi oda sicakliginda olgunlasmasini beklicem bir kac gun
novice_mom Busrat_ Ben kahvaltıda tüketirim genellikle. Avokadoyu ezip karabiber,limon,tuz karıştırıp ezme haline getiriyorum. İstersen içine biraz da peynir at. Kızarmış ekmeğinde üstüne sür mis gibi 🌸
siineem Bende çok zorlanarak yemiştim transferden sonra. Başka hiç bir güç bana onu bi daha yedirtemez heralde 🤢 ben meyvelerle karıştırıp blenderda çekiyordum biraz bal katıp öyle yemeye çalıştım. Ama gerçekten çok faydalı en azından ilk 5 gün yiyebilirseniz tutunmaya çok yardımcı oluyor. Hayırlı haberler alırsınız inşallah 🙏🏻👼🏻
Busrat_ siineem benjm tuttu zaten allaha sukur 4+6 gunlugumuz ama yemek istedim bebege faydasi cokmus cunku bellinolmaz cunku daha cok yeni bir gebelik surecindeyim faydasi olan herseyi yemek istiyor insan 😀
Birgul__ Busrat_ ben 1 taneyi 7 dilim yapiyordum.hergun 1 dilimi kup kup dograyip bol limonla yiyordum kahvaltida .benim de tüp bebek ..