Gulfem07 Erken doğum yapan anneler ağrınız mi vardı nasıldı?Doktor beni çağırdı yarın için bel kasik agrım var ama kan leke vs yok korkuyorum.
Gulfem07 MNursel daha 26 Kasiklarim belim ağrıyor uzanınca geçiyor ama kipirdadigim an yine var ☹zamanında gelir inşallah.Erken doğum yapan anneler varsa sormak istedim
Duuyguum Bugğn benim de bel ağrım var 31. Haftamdayım Çarşamba günü gittim geçen hafta kontrole nst de sancı falan yoktu ama bugğn belim çoksa ağrıyo
MNursel Bende 30 haftanın içindeyim. 2 haftadır her gün adet sancısı gibi sancılar vuruyor günlük 10 dakika falan suruyo. Belimi söylemiyorum bile. Bakalim kontrole gideceğiz ne olacak. Korkuyorum erken doğacak diye.