Cancana Arkadaşlar eşim yurt dışında 35 haftalık hamileyim önümüzdeki ayın 3 geliyor Doğum için ama izin 14 gün malesef 🤦♀️Doktorum normal Doğum dedi suyum sancım gelmezse eğer 38+4 gibi felan isteğe bağlı sezeryan olsam kabul edermi sizce doktorum 🤦♀️
Snmm41 Deletedmom124 özel nasıl etmez ya çok tuhaf açıkçası hiç birşey için olmasa para için ederdi tuhaf gerçekten
Ozgehasan Cancana özel se kabul eder büyük ihtimal ama bazı doktor kabul etmiyor.ben kendi istegimle sezaryen oldum
Deletedmom124 Snmm41 maalesef canım etmiyorlar aksi bir durum olduğunda n sezeryan oldum oğlumun boynuna kordon dolanmıştı sezeryan tarihinden daha da erken geldi kanamam başlamıştı doktor tanıdıktı birde para odaklı değildi ondan kaynaklı sanırım
Snmm41 Deletedmom124 olabilir bana da devlet hastanesi 8 yıl önce sezeryan olmama rağmen direk sezeryan dedi
Ebrukuzey Cancana bende kabul etmişti daha ilk günden sezaryan diye tutturmuştum, son haftalar da eminmisin dedi evet sezeryqn demiştim kabul etmişti 😊
Snmm41 Deletedmom124 evet canım sanırım öyle oldu aslında bende normal yapamam diye korkuyordum iyi oldu bı yandan
Deletedmom124 Snmm41 hadi hayırlısı inşallah canım ben kendime güvenmiyorum yine sezeryan istiyorum biraz ağrı oluyor ama olsun canım çok tatlı söylemesi ayıp ☺️