Durdane_01 Merhabalar arkadaşlar 17.hafta 4 günlük hamileyim ve çok halsizim sürekli evdeyim yemek yiyorum ve uyuyorum sadece başka birşey yapmıyorm temzilik bile bir bulaşık yıkasam yoruluyorm ne yapmalıyım ve bu kadar haraketsizken birde normal doğum düşünüyorum
azizeguneyy Durdane_01 bir şey yapamazsın bu gayet normal bir durum. halsizlik yorgunluk hiç bişey yapmama hissi. çok normalll.
Aseldurupp Durdane_01 aynii ben kendim. Yazdm sankiii bazen aşırı istek bazen hep yatma istedgi B12 eksikligi varmış bende doktorum iğne ver daha iyi oldum sendebir kan testi yaptır cnm belki vitamin eksikliği vardir
Sghslove Durdane_01 ilerleyen haftalarda biraz enerjin gelir canım sonra yine kayboluyor ama 30dan sonra 😀
Mavi1453 Bende 11 haftalık hamileyim cok aşırı halsizlik ve mide bulantısı var hiç birşey yiyemiyorum doktor dormal diyor kanım cok düşükmüş şuan folik asit+kan ilacı kullanıyorum ama durumda bir deyişiklik yok
Durdane_01 Teşekkür ederim arkadaşlar cevapları için gerçekten yataktan çıkmıyorm sanki hasta gibi eşim bütün işi yapıyor sağolsun