Caglagorkem 3. Ay kontrole gittim doktorum bebeği inceledi Organları kontrol etti ense kalınlığı normal dedi. Ama kan tahlili istemedi ? Genelde herkes kan tahlili yaptıyor sanırım ölçümlerde bi sorun görmediği için mi yaptırmadı acaba yaşayan var mı ?
azizeguneyy Caglagorkem bazı doktorlar eğer bir sorun yok ise testleri yaptırmaz ben 2li testlerden sonra gerekmedikçe hiç bir testi yaptırmadım doktor gerek görmedi zaten
Minikmucizem_ Caglagorkem yani bazen ultrasonda binsorun cikmasa da kanda yuksek risk cikiyo. Doktorunuzun gorusuyle alakasi olabilir gereksiz buluyodur belkide bu testleri