Hatice_mustafa loya-milya Merhabalar cinsiyetimizi 1 hafta sonra öğrenicez inş daha öğrenmedik aslında belli oluyormuş ama kontrol günümüzü bekliyoruz 😊
Gizemebrr loya-milya Merhaba martın sonuna denk gelcez bizde sezeryan olcam için 15 haftaligiz iki hafta sonra öğrencem nasipse bulantılar geçti diyecek kadar az tiksindiğim şeyleri hâlâ yiyemiyorum
loya-milya Hatice_mustafa geç ögrenmen daha iyi. yanılma şansı cok cok az oluyor :) hayırlısıyla kucagınızada almak nasip etsin 🤲🏻
Esmeray_Emine bizimde hesaba gore 21 mart gorunuyor 17 haftalik olduk ama hala biseye benzetemediler bebegimi 😃
Basak34 Esmeray_Emine ya açıkcası biz de geçen hafta gittik 2 dk erkek dedi sonra baktı kız dedi insallah kızdır son kararı kız yönünde oldu yani 😀
loya-milya Deletedmom2224 maşallah darısı başıma artık 2 kızım var birde olmayanı tatmak isterim nasipse 🤲🏻☺️
EczTugba Bana göre 15 de,programa göre 16,doktoruma göre 17 de kafam baya karıştı icinden çıkamıyorum. Cinsiyet icin kız dedi doktorum hayırlısıyla gelsinler 🥰
Deletedmom2224 loya-milya Rabbım gonlunuzdekini nasip etsin inşallah kaç haftalıksiniz daha göstermedi mi 😊
Gizemebrr Songul1107 ağrıyla gittim suni sancı vercez dedi ben istemedim sezeryan olsun dedim o yüzden ben hemen toparladım ayaklandim memnunum
Gizemebrr Songul1107 Bi fikrim yok canım arkadaşımın suni sancı verdikleri halde olmadı sezeryan aldılar. Aslında bende biraz normalden korktuğumdan sezeryan istedim pişmanda değilim.normal doğumu yaşamadığımdan bilmiyorum onda nasıl olur belki de o daha iyidir