Deniztuba Ayy Mart anneleri hep kızmıs ya n e güzel benimde bir oğlum var suan 17+6 haftalık hamileyım doktor erkek gibi dedi ama bır umut detaylı usg yi bekliyorum belki kiz der diye 😂😂tabi en önemlisi sağlıklı olması 🙏🏻🙏🏻
Hacer_ikiz_gebe Benim normalde mart 17+6 yım ama ikiz oldugu için ocak şubat mart hepsi olabilir 😄hepsi sağlıkla ve zamanında gelsinler inşallah. Bir kız bir erkek dedi en son bakalım detaylıda netleşir herlade
Momdilay 15+3 biz de mart sonu gibi görünüyo, ilk gebeliğim o yüzden çok heyecanlıyım🤗14 haftalıkken erkek demişti inşallah değişmez çünkü herkese erkek diye duyurdum😬😬
Recbey Selanikyesm çok şükür gösterdi bugün erkekmiş cinsiyeti 🤗🤗 sağlıkla sıhhatle gelsin tüm hamişlerin bebişleri❤❤