Hiram1905 Zennube99 olmaz olurmu bir kızım var ikinci yinede catliyorm 14 haftaligim bir hafta sonra gidicm bakalım soylickmi
Tuba_ Zennube99 ben 11 haftalıkken öğrendim bazı hamileler geç öğreniyor valla çatlardım ben heralde heyecandan 🙈
Hatice_mustafa Bende kontrol günümü bekliyorum ogrenmedim 16+3 ama ben cinsiyet degilde dogsun istiyorum çok özlüyorum merak ediyorum bebisimi😍
Zennube99 Hiram1905 bizde Azerbeycanda erkek bebekleri çok çabuk kendini gösteriyorlar kız bebekleri 15-16haftalığında gösteriyor
Esrayldz gurcem Aaa çok erken değilmi ? bende 11. haftadayım haftaya kontrolüm var inşallah belli olur 🤗
M_agayeva Zennube99 azerbaycanda o yaxsidiki 3 ayda bilmek olur ama men Norliskide oliram5 yada 6 aydan tez oyrene bilmezsen deyirler
gurcem Esrayldz yok kuzum erken dııl 11de ıyı bır doktor (tabıkı bebegın pozısyonuda onemlı ) gorebılıyor.bıze 11de kız denıldı 27ye gırıcez hala kız 😌
Esrayldz gurcem yaa çok ümitlendim şuan inşallah bakalım🤗 Hayırlısıyla sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah 🌸 benimde içimden hep kız geçiyor bakalım bekliyoruz.
SevgiIbrahim Benimde 11 aylik oglum var suan 10 haftalik hamileyim 1 gunum var 10haftaya 25inde kontrol var. Bakalimm belki bi tahmin yurutur Oglumda 12 haftaya dogru kiz gibi demisti 14 de tekrar gittik pipisi var dedi 🤣