Htc_e Bence siz şu kafanızdaki sabit algıları değiştirin. Yok saç kesilmez saç boyanmaz. Sanırım hiç kitap okumuyo yada hiç araştırma yapmıyosunuz. Doktorum çok ünlü ve çok bilgili bi uzman bi doktor devlet hastanesindeki suratsız doktorlardan değil. Hamilelik bi hastalık değildir normal yaşantınız neyse devam ediyosunuz ağda yaparken kendinizi kastığınız için daha çok düşük tehlikesi yarattığını biliyomusunuz acaba. Ayrıca hamileyken sadece bi doktora giden biri değilim bi çok doktora gidip heryerde kontrolumu yaptırıyorum. Hamileyken lazere de gidiyorum bi çok güzellik merkezinde hormonlardan dolayı 8 seansta bitmediği için hamileyken yapılmasını önermiyorlar. Doğuma girdiğinizde hemşirelerin temizlemesini beklemektense lazer daha etkili bi çözüm. bilinçli bi anne olarak çocuğumu burda senin saçma sapan yargıların koruyamaz. Bence sen bi benim doktoruma gözük kendisi çok bilgili ve çok tatlı bi insan :)