merveker Arkadaşlar merhaba. 27 haftalığım. Birkac gun once uzanirken dalmisim 5-10 dk sonra uyandığımda iç çamaşırım sirilsiklamdi. Pantolonuna da gelmiş biraz sıvı. Akıntıdır heralde dedim takip edeyim. Bugün az önce yine sırılsıklam olmuş iç çamaşırım. Suyum geliyor olamaz değil mi Allah korusun erken doğum riski falan??
azizeguneyy merveker zannetmiyorum o su gelmesi öyle bir şey ki insan uyurken uykusundan fırlıyor. ben 36+1 haftalığım iç çamaşırım hep ıslak ama su olmadığını biliyorum.
Yksel26 merveker bence doktora gitmelisin illa bir anda boşalmıyor suyun az az da geliyor olabilir bence normal değil
Duchess merveker eczanelerde turnusol pedi varmış canım suyun geldiğinde rengi değişiyormuş suyun geldiğini zannetmiyorum ama istersen doktoruna danışıp alabilirsin
merveker azizeguneyy yani normalde akintim olur zaten hep ama onun belli bir kıvamı olur bu su gibi bişeydi yani ve iç çamaşırım çok islanmis
azizeguneyy merveker benimde çok ıslanıyor bol bol su içip dengeliyorum öyle kendimi. sende öyle yap bir dahaki kontrolünde çıkar zaten suyun mu akıyomuş yoksa akıntımıymış doktor söyler
merveker Yksel26 şimdi doktoruma mesaj yazdım sordum, akıntı o korkma demis, ama insan çok telaslaniyor bilemedim ne yapacagimi