KymetKaplan Benim ikizlerim olacak bende çok kararsızım aklımızda bir sürü isim var. Babamız erkeğe Kartal istiyordu. İki gün önce erkeğe Bulut, kıza Yağmur veya Damla verelim dedi 😅 bakalım bir isimde karar kılabilsek hergğn yeni isimler buluyoruz 😁 sağlıklı gelsin tüm bebekler