Ayseefeyurt Kızlar adet oldugum günler çok şiddetli agrılarım olurdu ignesiz ilaçsız geçirmedim hiç hamile kalmadan önce son bir senedir felaket arka oturagım arıyordu 4 5 gün üstüne dahi oturamıyordum dogumuma az kaldı hem sezeryanın agrısı hem o agrıyı nasıl kaldırıcam böyle olanlar varmı aranızda