eknsnsr98
2 hfta cok bi sürec. Simdi nasil.
Iltahap herzsman kapilabilir.
Öbür gibi göbegini elinle kaldirinca gidiyorsa agrin (idrar yaparkende ayni sekil) birsey yok. Vücut alisiyor. Ve farkli tepki verebiliyor. O yüzden takip et. Siddetlenince doktorun bakar.
Bende her sikayetime 1-2 gün müddet veriyorum. Gecmezse doktora gidiyom. Bu gebeligimde olmadi. Devamli evdeydim. Hep 1-2 güne gecti. Paniklemedim yani. ((=
Alisiliyor ...