Ozgeeeozge hcgye bakmıyor ki benim de böyle yükselmişti hhicbirbelirti olmuyor 6+5 te kalp atışı için gittik boş gebelik dediler yinede on gün bekledik kesem 22 mm di büyük oluşması lazimmis en son kürtaj oldum inş sizin geç döllenmedir çünkü daha beş haftalikmissinuz duyarsınız kalp atışını 🙏