DuygumKlc Merhaba arkadaşlar; yakın zamanda Bağcılar Medipol Mega Hastanesi’nde doğum yapan var mı aramızda? Merak ettiğim şeyler var mesela doğumdan sonra lohusa şerbeti ikram ediyorlar mı?
Sedahatun DuygumKlc ben de merak ediyorum, lohusa şerbeti veriyorlar diye biliyorum. Ama ben de sancı odalarını merak ediyorum. Normal doğum yapan annelerimiz bilgilendirebilir mi acaba?
Nzlkca DuygumKlc 1 litrelik bir lohusa şerbeti veriyorlar. Benim aldığım doğumdan sonra geçerli olan şeylerin yazdığı kartta öyle söylüyor.