ebusss07
Merhaba 24+2 günlük hamileyim bugün kahvaltıya şehir merkezinden uzak bi yere gittik rakım çok yüksekti ve uzun süre arabada oturdum hareket edebileceğim kadar boşluk yoktu ve kalçam ağrıyor karnım kasılıyor. Sürekli yolculuk yapmak durumunda kalan anneler yada çok sık arabayla dışarı çıkanlar böyle bi durumla karşılaştı mı 😌