Biber Merhaba hanımlar 6aylık hamileyim 🤰🏻 Ama şu an çok kötü grip oldum baş agrısı boğaz agrısı kemik ağrısı halsizlik gözlerde yanma Yarın doktoruma gidicem 😔 Ama sizlerinde önerileri var mıdır hamileyken grip olmak ile ilgili 🤒
Kuubra Biber sabah akşam 1 fincan nane limon ve mandalina bol dinlenme. 15 günü yatarak geçiren ben bu sayede 3 günde ayağa kalktım şükür
Aseldurupp Biber aşırı dereece salgın varmış zten kalabalık yerlere girme dedi bana doktor direk bağışıklık sistemini etkiliyormus aman cnm sende kendine çok iyi bak bolbol.meyve ye sıcak ılık su iç hemencik atlat
Pinars Tavuk suyu çorbaya bol karabiber ve nane limonla 2 günde atlattım birde göğüs kısmına sıcak havlu koydum özellikle gece yatarken 👌🏽Bana iyi geldi İlaç kullanamıyoruz malum 😓
Eceyavuz 10 günden fazla griple uğraşıyorum sabah kalkıp ac karna hakiki zeytinyağ limon içiyorum 1 saat sonra peşine bal zencefil yiyorum kahvalti da 3 bardak ıhlamur içiyorum peşine sarımsak yutuyorum göğsüme boğazıma viks sürüyorum ama hala geçmiyor ne tam gidiyor ne tam geliyor suan da da ateşim var gözlerimin ici yanıyor burnum tıkalı geçmiyor malesef Minoset alıyorum 8 saatte bir sadece agrimi hafifletiyor
Biber Aseldurupp Nerden kaptık anlamadım kalabalık yere de çıkmadım ama üşüttüm sanırım 🤒 Sağol canım teşekkür ederim 🤒