Fdle canım bence kabızlığın zararı illa olur. Çünkü doğum esnasında ıkınırken kabız olmussun da büyük tuvaletini yapmaya çalışıyor gibi ıkınmak gerekıyor dıyor uzmanlar. Dikkatli olmak lazım kabız olmamak lazım. En başta kullandığımız kan ilaçları kabız ediyor. Ancak sabah aç ilken kahvaltıdan bir kaç saat önce yutup kahvaltıya kadar da 2-3 bardak su içersen Allah’ın izniyle kabız etmiyor deneyebilirsiniz. 🤗