Nefesimmm Selam kızlar🤗🤗 ilk bebeğimi kaybettim şimdi 8 haftalık hamileyim progestan verdi doktor vajinadan kullanıyorum . sizce bir faydası oluyor mu ?
Latifeayd Nefesimmm Doktorun vermisse tabiki kullan canim faydasi olmaz desek kullanmicak misin ? Ben kullaniyorum ki suan 36 haftalik bebegim bende ilk bebegimi kaybettim doktoruna guvenmen gerek ilk basta
Fatmaaldmr Nefesimmm 25 haftalığım hamileliğimin 12 haftasından beri kullanıyorum ve Doğuma kadar da kullanıcam
Ask_H Nefesimmm bende kullanıorm benimde daha önce kayıplarım var bu hamileliğimde kanama lekelenme olduğu içinde verdi doktorum 10. Haftadayım diğer hafta kontrolüm var duruma göre kesebilirim dedi ilacı ben günde 2 defa kullanıorm vajinal daha etkili
Nefesimmm Digerindede kullandım agızdan yine bişry olacak diye korkuyorum işte . maşallah sizede rabbim bize de nasip eder inşallah 🤗🤗
Latifeayd Nefesimmm Hiç korkma Rabbim insaalah saglikla kucagina almayi nasip eylesin bende agizdan kullandim ama yan etkisi oldu o yuzden fitil olarak kullaniyorum
Efuchama Ben de erken doğum yaptım diye şuan progestan kullanıyorum vajinal günde 1 valla faydasını hiç bilemicem erken doğurmazsam faydalı demek 🤗 ama rahim daha sıkı tutsun açılmasın vs diye verdiğine göre senin de bebeğin daha iyi tutunsun diyedir şifa olsun hepimize
Nefesimmm Fatmaaldmr maşallah maşallah gerçekten rabbim hayırlısıyla kucagına al ayıda nasip etsin inşallah .
musmutluanne_ Nefesimmm bende öyle canım ilkini kaybettim seni çok iyi anlıyorum yaşadığım herşeyi sormak öğrenmek istiyorum. İnşallah bir daha yaşamayız sağlıkla kucağımıza alırız🤲🏻
Nefesimmm musmutluanne_ aynn öyle canım aminn inşallah cok zor oluyor o üzüntü tarif edilemez hayırlısıyla alırız inşallah