Mimozam06 Kızlar 39+5 gelmeyen çocuk evdekilerle de sürekli bir didişme sataşma sinirli hallerim annem eşim kim varsa çatıyorum yaptıkları temizliği beğenmiyorum akşama kadar bir de ben temizlik yapıyorum üstüne yemek bulaşık derken sinirlerim çok yıprandı sürekli ağlamaklı dolanıyorum ne yapacağım hiç bilmiyorum
aslimutlu1 Mimozam06 sakin ol , bebek dogunca oda huzursuz olur . Sabırlı ol . Vakti gelince hop kucağında olucak .bebeginle konus sürekli canım , dogacak yani illaki içerde kalmicak . Hormonlardan ucuyor 🙄
FSCMK Mimozam06 doğurursun merak etme en geç 1 hafta sonra kucağında olur keyfini çıkar son günlerin bol bol uyu git gez dolaş havanı at bebek doğunca insanın saçını toplayacak vakti olmuyor
Mimozam06 aslimutlu1 sağolasın canım İnşAllah bu zamana kadar sakindi de artık çok yıprandı sinirlerim bir de çok kilo aldım üstüne ödemim oldu patlatacak gibiyim 😣
aslimutlu1 Mimozam06 hepsi gecicek öyle telkin et kendini . Bende öyle oluyorum . Kocamı evden kovdum bu sabah . Yüzüne bile tahammül edemiyorum . Ama gecicek bu durumlar , kilolarda verilcek ödemlerde gidicek.