Bernayksl Anneler neyden tiksindiniz ve çocuğunuzun cinsiyeti ne oldu 🤔🙂 ben sadece etten tiksiniyorum görmek bile istemyrm😒
Duchess Bernayksl yeşil zeytini deli gibi çok severdim önceden. hamileyken bir kavanoz yediğim için tiksindim oğlum olucak Allah izin verirse 🤲 Bununla alakası yoktur ama 🤣
Ozican Bernayksl bende tam tersi normalde kırmızı et yeniyordum şimdi yemeden duramıyorum 🤣 erkek cinsiyeti.
Mucize_istiyorum22 Bernayksl etten tiksinmistim ister beyaz olsun ister kirmizisi dolap kokusundan mutfaktan tiksinmiştin Birde cikolatadan😬 oğlum oldu
Sghslove Bernayksl ben ilk aylar boyadan, ıspanak kokusundan, soğan kokusundan tiksindim şimdi de son aylar et ve yumurtadan tiksiniyorum. Oğlum olcak inşallah
Bernayksl Bugun biriyle tanistim 8 aylık hamile etten tiksiniyor sadece onada biri demiş senin kızın olacak öyle bı konuşma oldu bende 10 haftaligim bu arada merak ettim sizide 🙂
Ryhnn Bernayksl etten tiksindim.en sevdiğim köfte yiyemez olmuştum ilk zamanlarımda şuan 39+5 kızım o bekliyoruz
Djmommy Balık cok severdım kokusuna bile dayanamıyorum bide salgam icerdim hamileliğin başında kaç bardak. Simdi görsem cok kötü olurum . Kız benımde:)
Sinemmdru Bernayksl A bende etten tiksindim zaten sevmezdim eti fazla ama en azından yiyebiliyodum şimdi ağzıma süremiyorum et diyince geliyolar bir 😁
minayasemin Et, tavuk, ızgara kokusu, ikea isveç köftesi. Öyle ki zamanında o köfteyi yediğim Avm nin önünden geçerken bile avm yi gördüğümde midem kalkıyordu.. Oğlum olacak♥️
Derya0707 Bernayksl enginar a deli olurdum zeytinyağlı garnütürlü her gün 3 öğün yeme potansiyelim vardı hamilelikten sonra hiç canım istemedi normalde her pazara çıktıgı ülke baktıgım enginar olurdu
Recbey Evin kokusundan soğanlı ve salçalı herşeyden buz dolabının içindeki kokudan karpuzdan çok tiksinmiştim
Sinemmdru Bernayksl 10 haftalığım canım 😁☺️ banada herkesin içine kız doğuyor ama bilemedim tabi etle alakası varmıdır bilemedim☺️
Bernayksl Sinemmdru valla okusana yorumları çok şeyden tiksinen oğlum yazmış sadece et (tavuk hariç ) yazan bitane var kizi olacak 🙂
poncikella3 Hamileliğimi öğrendiğimde 3 haftalıktı çok süt içmeye başlamıştım sonra ilerleyen haftalarda sütten tiksindim cinsiyeti erkek 😊