Selinsu oluyor cnm bnm ilk gebeligimde 30 haftayı geçiyorum halsizlik hep yatma iştegi oluyordu hep yattım ama yatma kalk gez hareket et doğumun kolay olsun şuan gebeyim asla yatma iştegi gelse dahi bir yaşında kızım var alıp parka gidiyorum yurutukce rahim rahatlıyor hele son hafayalr bolbol yuru