Ayse13 benimde dusuk tehlikem vardi kanama ile gittim hastanede yattim 3 gun. Su an 31 haftaligiz en basindan beri doktorum sukran hanim. 2li 3lu tarama yaptirmadim. Doktor soruyor zaten bir sorun varsa aldirmayi dusunur musun diye dusunmuyorsan yaptirma diyor. Haftasina gore kan ve idrar tahlilleri istiyor. 20 ile 24 hafta arasi detayli ultrason istiyor. Sonrasinda seker yuklemesi istiyor. Benim tansiyon sorunum oldugu icin tansiyonumla yediklerimle ictiklerimle kilomla ayrica ilgileniyor. 4 boyutlu ultrason ile bakiyor ama gorseli 2 boyutludan veriyor😊 aklima gelenler simdilik bu kadar 😊