Elifylcnlr bende aynı durumdayım başından beri bebeğim hep makat geliş duruyor 38+2 yim en son gittiğimde hala tersti şimdi de dönmediğini fark ediyorum ama benim doktorum doğum başlayana kadar bekliyelim o zaman hala ters duruyorsa öyle sezeryan yapalım dedi yani bekliyorum