Nese_anne _deryal45 canım benim 3 hafta boyunca aşagıya vurdu kontrolumde dr uma soyledım normal dedı ama ben kotu hıssedıyordum kendımı bı muayene edın dedım alttan ultrosonla baktı rahımde hunileşme varmış ilaç verdi erken doğum riski oluşmaması için bence kontrol ettırmende fayda var canm çok yürüyüş yapma ayakta kalma dıkkat et
Fdle _deryal45 bende 23 haftalık hamileyim hep kasıklarım da hatta vajinam da hissediyorum karnım da aşağı da henüz yukarı çıkmadı
Denizincani _deryal45 27 haftaligim hic yukarida hissetmedim hep kasiklarimda doktor sknti yok dedi makat gelis oldugu icin ayaklar asagida ordan tepiniyor bizim oglan
ipekveannesi _deryal45 bizde 25+5 olduk bende hareketlerini hep aşağıda hissettim karnım bile aşağıdan çıktı biraz o kadar çok şükür bir sıkıntımız yok ve birşey daha büyüklerimiz genelde kızlar aşağıda olur derler benimde kızım geliyor hissettiğim günden beri hep aşağıda 🐣
Selcen Arkadaşlar nasıl hissediyorsunuz ben 20 haftalığım hiç birşey anlamıyorum sürekli tetikteyim ama yok ne zaman sizin gibi hissedicem bende
_deryal45 Selcen ben de yeni hissetmeye başladım 21 haftada yani merak etme zamanla anlarsın ilk başta bende anlamadım ama sonradan anlaşılıyor 😊
Gamzeliim38 _deryal45 Benimde öyleydi Aşağıdan vurdukça acı oluyordu Dr a sordum Aşağı dönmüşler ayakları aşağıda dedi ondan oluyormuş Sende Dr a pozisyonunu sor ondandır mutlaka