198932 Güzel anneler ve anne adayları,6aylik hamileyim bazen karnım acayip sert oluyor taş gibi resmen .sanki gaz sancısı gibi de bir his ama tam anlayamadım.haftaya kontrolüm var sorucam doktrora ama biraz korktum bazıları sancı olabilir falan dedi.yasayan var mı bu durumu?normal mi
Ilknur_emin 198932 yok kuzum.sanci degildir bebiş toplaniyordur haliyle büyüdükçe yeride daralıyor o yüzden oluyor
Sghslove 198932 bende de oluyor canım ama nst de çıkmıyor enfeksiyonum var ona bağlı olabilir demişlerdi 😒 ama bende hala korkuyorum git bir doktora derim 31+4teyim bende.
198932 ycllksa ay içim rahatladı ya kasılma sancı olabilir falan dedi birileri korktum açıkçası.cok teşekkürler
198932 aslimutlu1 içim rahatladı canım çok teşekkürler.kasilma falan olabilir diyen oldu korktum baya.
198932 Ilknur_emin valla içim çok rahatladı canım çok sağol.kasilma olabilir falan diyen oldu çok korktum
aslimutlu1 198932 magnezyum kullanırsan cok iyi gelecektir canım . Bebek kasılıyor toplanıyor bi yere . Mutlaka kullan
Akfth Bu toplanma bu gaz sancisi ne ya herkes ayni dertten muzdarip cocuklarda gazli doguyor sebbei ne ki acaba
Sghslove 198932 bence bir hafta bekleme ben doktorumu dinleyip bekleseydim enfeksiyon ilerleyecekti başka doktora gittim sinirlenip o baktı iyiki gelmişsin dedi idrar kültürü sonucu zaten 3 günde çıkıyor hayatım