ZeynebMucahid selam canım ben ilk doktorumu değiştirdim sebebi gerçekten beni yanlış yönlendirdi mesela bi ilaç verdi fakat hamileler için uygun değilmiş, ben bu ilacı aile doktoruma danıştığımda içmememi söyledi kesinlikle 1 ci sebebi buydu. İkincisi gebelik şekeri çıktı ve ben öyle korktum ki çünkü bana hiç bir açıklama yapmadı korkmamam için resmen beni daha çok endişeye soktu. Bu sebeplerden dolayı değiştirdim. Yani tamamen sana bağlı sen memnun değilsen değiştirirsin ama bi sebebin varsa tabi canım