38Prens38 canım asla gecmedı aslaaaa. Reflu var dedı dr ve hap verdı.o hap sayesınde gecelerı rahat huzurla uyuyorum. Hap yokken ne yesem kusuyordum defalarca tutamadım yataga bıle kustm. Anında pat dıye cıkarır oldum ve kussamda rahatlamıyordum on dk rahatsın sonra tekrar yanıyordu.25.haftamda basladım ben cunku yedıgın herseyı cıkarmanda ıyı degıl