Esmanr benimde doktorum 7 haftalıkken ultrasyondan gösterdi ve sayede kaç attığını hesaplayarak bana sağlıklı olduğunu söyledi ve ilk haftalarda dinlemek iyi değilmiş kalp atışını gördüysen sorun yoktur bence içini ferah tut bende 10.haftamda çok ısrar edince doktora dinletti azcık🥰